Klachten en complimenten

Een compliment
Bent u zeer tevreden over uw behandeling of over een medewerker in het ziekenhuis en wilt u dit graag even laten weten? Dan kunt u een e-mail sturen naar zorginformatiepunt@westfriesgasthuis.nl

Een klacht
Als u een klacht heeft, is het belangrijk die eerst te bespreken met degene die het betreft. Meestal leidt dat tot een oplossing. Als dat niet lukt, maakt het zorginformatiepunt u in eerste instantie wegwijs in de klachtenregeling. Het bureau behandelt de klachten die direct opgelost kunnen worden en verwijst in de andere gevallen door naar de klachtenfunctionaris. In sommige gevallen bemiddelt het zorginformatiepunt door contact te leggen tussen de aanmeld(st)er en de betrokkene(n). Bemiddeling van klachten via het zorginformatiepunt is laagdrempelig en werkt goed als ‘eerste hulp bij klachten’.
Lees meer over wat u met uw klacht kunt doen

Een suggestie
Heeft u goede suggesties voor het ziekenhuis? Wij horen dit dan graag van u. U kunt een e-mail sturen naar zorginformatiepunt@westfriesgasthuis.nl

Uw ervaring
Als u uw ervaringen over uw behandeling in het Westfriesgasthuis wilt vertellen, dan kunt u een bericht sturen naar zorginformatiepunt@westfriesgasthuis.nl

 Meer informatie

Mobile Menu
Zoeken.